Rumah Ini Rumah Saya

AzzairiRosle*Rumah ini rumah saya,Awak datang sebagai tetamu,Jemputlah duduk dan buat macam rumah sendiri,Tapi ingat,Rumah ini rumah saya. Rumah ini rumah saya,Duduklah selama mana yang awak mahu,Kalau panjang umur biarlah sampai ke cucu cicit pun tak mengapa,Tapi ingat,Rumah ini rumah saya. Rumah ini rumah saya,Buatlah apa sahaja yang awak nak,Tambah dan hiaslah secantik-cantiknya,Belilah perabot untuk awak […]

Hingusan

Qayzr So there’s this guy who was so angry about his break up with his girlfriend so one day he woke up and decided to go to the beach at 3am in the morning to burn all the stuff she had given him, sort of like a closure ritual. It didn’t go very well. There […]

Kosong, Mati Rasa

AdelineZ Bila tiba saatnya, semua serba tak kena. Aku kosong. Mati rasa. Dahaga akan momen-momen menekan supaya lancar berkarya. Dahaga akan semak kabut suatu luka, supaya semuanya, ada suatu prosa. Aku sedih untuk gembira. Aku gembira bila sedih. Hilang. Rasa. Mati. Jiwa. Maka perlu aku cari momen depressi? Ah, ini bukan puas. Ini kosong. Mampus […]

AwefullyFeaturing: Azzairi Rosle

This will be the first in (we hope) many features that will have in AwefullyWritten.From time to time we’ll to get outstanding youth personalities to grace the pages of AwefullyWritten to inspire our readers by sharing their works, ideas, thoughts, just practically anything we can be enlightened with. The first feature that we were able to get […]

and the editor speaks.

After a lot of contemplating, we’ve finally moved the blog to get a .com status 🙂 So things just got a little serious. What we’re currently doing – editing stories to be published – designing the logo – in preparation to produce some goodies for the contributors So guys if you missed out on some […]

Bahagia Pergi

By: Epiclipse “Malam ni kita lepak makan burger, nak?” Aku beritahu. “Burger.. Rasanya Burger King dah tutup.. Dah lewat sangat ni..” Dengan jelas rasa tak mahu, dia menolak. “Err.. Tak.. Bukan Burger King…” “Jadi, McDonald’s?” Dia bertanya, Nampak macam beria-ia. Aku tak mahu cakap, sebenarnya nak makan burger jalanan tu. Tapi aku fahamlah, dia bukan […]

DeathClock

By: BoredStroke I was walking along one day after work to get to the train station and suddenly a man whom I suspect was creeping just behind me pushed me hard to the side of the road. I was stunned and fell hard to the ground. I retaliated towards gravity but I couldn’t see the […]

What hurts the most

 By: xsmiles The chime of the bell rang as I walked into the warm diner. “Hey there jack! Haven’t seen you in a while. The usual I assume?” I nodded at him, smiling half-heartedly, making my way to take a seat at the far end of the diner- away from people, away from crowds. I […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top