A day at Pantai Puteri : ARHJ Part 7

Alkisah pada suatu hari, dia bertanya kepada aku….

Dalam satu hari, berapa kali awak berzikir ingatkan Allah?

“Errrr…” Alamak ape aku nak jawab ni? Gugugu. 

Kalau susah sangat nak berzikir, tengok ciptaan Allah pun dah cukup untuk kita ingat kat Allah. Contoh bila kita tengok laut, gunung, burung dan hujan. Dalam masa sama hati kita memuji Allah..

Hmmm… betul jugak kan…

And I love beach so much!

Kalau cuti I selalu pergi Pantai Puteri. Layan blues sorang- sorang sambil berjogging. Hehe. Lepas tu mesti nak tulis ‘ARHJ’ besar-besar dan ambil gambar 🤭

 

28 September 2012, Jam 1931

 

Posts created 5

Leave a Reply

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top